Hier vindt u het antwoord op uw vraag!
Veelgestelde vragen
Welke kamer is geschikt voor mijn gezelschap?
Twijfelt u over een geschikt kamertype voor uw gezelschap? Op deze pagina kunt u overzichtelijk zien welk kamertype geschikt is en hoeveel personen er maximaal kunnen verblijven.
Ik wil graag een kamer boeken. Hoe kan ik dit doen?
U kunt online uw boeking maken. Kies de gewenste datum, bekijk welke kamers er nog beschikbaar zijn en kies voor het tarief in- of exclusief ontbijt.
In welke suites kan in mijn hond meenemen?
Uw hond is van harte welkom in de Landhuis Suites Deluxe en de Cottages. Bij het ontbijt of diner dekken we graag een tafel in de bar voor u, zodat de hond mee kan.
Wat is het verschil tussen de Landhuis Suite en de Landhuis Suite Deluxe?
Een heerlijke open haard, fijn terras en privé tuin zijn enkele verschillen van de twee kamertypes. Ook bevindt zich de Landhuis Suite Deluxe op de begane grond en moet u naar de eerste etage voor een overnachting in de Landhuis Suite.
Bekijk en vergelijk beide kamers hier.
Hoe laat kan ik inchecken?
Uw kamer is gereed vanaf 15:00 uur. Vanaf dit tijdstip kunt u inchecken bij de receptie.
Hoe laat dien ik uit te checken?
We vragen u uw kamer te verlaten en uit te checken voor 11.00 uur.
Kan ik later uitchecken?
Een late check-out is op basis van beschikbaarheid en kost € 47,50. Op zondag kunt u later uitchecken voor maar € 25,00 (speciale prijs). U kunt bij een late check-out de kamer tot 17.00 uur gebruiken. Het boeken van een late check-out is alleen op basis van beschikbaarheid.
Wat betekent "niet restitueerbaar"?
Indien u een boeking maakt voor het “niet restitueerbare tarief”, dat betekent dit dat uw boeking niet meer gewijzigd of kosteloos geannuleerd kan worden. Bij annulering bent u het bedrag van uw boeking dus kwijt.
Welke faciliteiten hebben jullie?
Op het landgoed zijn veel faciliteiten. Een groot binnenzwembad, Health & Wellness Center, tennisbaan, driving range en nog veel meer. Bekijk hier onze faciliteiten.
Mag ik gratis gebruik maken van de faciliteiten?
Ja, bij uw kamerreservering kunt u is het gebruik van onze faciliteiten inbegrepen. De behandelingen in het Health & Wellness Center, privé gebruik van de sauna, een token voor de driving range en fietshuur zijn tegen betaling.
Welke arrangementen hebben jullie?
Van wellness tot romantisch arrangement: er zit altijd iets naar keuze tussen. Bekijk de pagina “arrangementen” voor meer informatie.
Hoe kan ik de Holtweijde cadeau geven?
Geef ontspanning cadeau! U kunt hier een cadeaubon kopen.
Deze bon wordt naar u verstuurd door Gifty.
Hoeveel sauna’s zijn er?
Landgoed de Holtweijde beschikt over 3 sauna’s. Een Finse (traditionele) sauna, infraroodsauna en stoombad. We zijn geen grootschalig wellnesscomplex, hiervoor moet u Saré in Oldenzaal zijn.
Hoe kan ik een behandeling in het Health & Wellness Center reserveren?
U kunt uw behandeling naar keuze reserveren via Treatwell.
Wat is het Health & Wellness Center?
In het Health & Wellness Center kunt u genieten van een ontspannen massage, gezichtsbehandeling of andere lichaamsbehandeling. Klik hier voor het volledige overzicht.
Ik heb een cadeaubon. Hoe kan ik deze verzilveren?
Uw Holtweijde-cadeaubon kunt u verzilveren door telefonisch of per mail uw reservering bij ons te maken. Kijkt u eerst online naar de beschikbaarheid.
Ik heb een voedselallergie. Kunnen jullie hier rekening mee houden?
Absoluut! Wij gaan zeer zorgvuldig om met uw allergie of dieetwens en er kan altijd iets naar wens worden gemaakt. Geeft u gelieve van te voren aan welke allergie het betreft.
Ik ben een vroege vogel. Vanaf hoe laat kan ik ontbijten?
Ons ontbijt staat dagelijks voor u klaar vanaf 08.00 tot 10.30 uur.
Welk diner zit er inbegrepen in mijn arrangement?
Afhankelijk van uw arrangement zit er een “Menu Du Chef” of “Bib Gourmand menu” inbegrepen. Het Menu Du Chef wisselt dagelijks.
Ik wil graag een restaurantreservering maken. Hoe kan ik dit doen?
U kunt uw reservering in Restaurant ’t Spieck maken door dit formulier in te vullen.
Mag mijn hond mee in het restaurant?
Uw trouwe viervoeter mag helaas niet in ons restaurant. Wel kunnen we voor u en uw hond een tafel dekken in onze naastgelegen bar.
Wat is er te doen voor kinderen?
Kinderen vermaken zich uitstekend! Van trampoline tot vogelnestschommel, tafeltennistafel en natuurlijk het grote zwembad. Kijk hier voor alle kinderfaciliteiten.
Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?
Wij hanteren de volgende annuleringsvoorwaarden:
Op individuele boekingen (maximaal 2 kamers, geen groepsreservering) – bij flexibel tarief kunt u kosteloos annuleren tot 48 uur voor aankomst (uitgaande van inchecktijd 15:00 uur). Het verplaatsen van uw boeking naar een andere datum kan tot 24 uur van te voren. U betaalt dan de nieuwe reserveringswaarde van deze boeking.
Bij groepsreserveringen (3 kamers of meer) hanteren wij de annuleringsvoorwaarden zoals beschreven in de Uniforme Voorwaarden Horeca.
Wat kunnen mijn kinderen bij jullie eten?
Speciaal voor onze kleine genieters hebben we een kinderkaart. Van poffertjes tot spaghetti, er zit altijd iets lekkers tussen! Ook kunnen we het menu van hun ouders in kleine portie maken; zo krijgen ze ook voldoende groenten binnen!
Voor de allerkleinsten kunnen we natuurlijk altijd een flesje opwarmen. Vraag het aan onze medewerkers.
Dien ik eigen beddengoed en handdoeken mee te nemen voor in mijn landhuis suite?
Dat is niet nodig! In onze landhuizen en cottages heeft u dezelfde faciliteiten als in onze hotelkamers.
Hebben jullie een bedje voor mijn baby?
Kinderen van 0 tot 3 jaar verblijven kosteloos. Voor hen plaatsen we graag een babybedje op uw kamer.
Mijn vraag staat er niet tussen
Neem dan gerust contact met ons op per mail of telefonisch. We beantwoorden deze graag!